top of page

איך לתכנן משרד ביתי מינימליסטי


כל מי שאי פעם עבד מהבית מבין את התסכולים והמלכודות של לנסות להיות פרודוקטיביים באותו חלל בו אתה ישן. שכיבה בפיג'מה בזמן העבודה אולי נראית אידיאלית, אך ללא מרחב ייעודי לעבוד בו, למעשה ביצוע העבודה יכול להיות מאתגר. בין אם אתם עובדים מהבית מדי פעם או במשרה מלאה, חשוב שיהיה לכם מרחב ייעודי בו תוכלו לעבוד ללא הסחת דעת. חלל מעוצב היטב אמור לא רק להראות ולהרגיש נהדר, אלא צריך להיות פונקציונלי.

להלן מספר דרכים בהן תוכלו ליצור משרד ביתי מינימליסטי בעל השפעה רבה


תכנן את המרחב שלך

ליצירת משרד ביתי פונקציונאלי, תכנון מרחבי הוא המפתח, במיוחד בחדר קטן.

כדי להתחיל, ערוךרשימה של כל מה שאתה צריך. רוב האנשים זקוקים לשולחן כתיבה, כסא שולחן ואחסון כלשהו. קח זמן לחשוב על הצרכים הספציפיים שלך. ברגע שיש לךאת הרשימה שלך, דמיין את פריסת החלל שלך. אם לא ברור היכן למקם את שולחן העבודה, נסה להזיז כסא קטן סביב החדר ולשבת בו. זה אמור לעזור לךלהחליט היכן אתה נהנהלשבת, אם זה מול קיר, חלון או מבט אל הדלת. זה המרחב שלך, אז בחר פריסה הנוחה לצרכים שלך. לאחר מיקום השולחן, מקם פריטי ריהוט אחרים באופן הגיוני לאופן העבודה שלך שאינו מעכב תנועה בחלל.


העיצוב משרת את הפונקציה

במשרד עם ריהוט מינימלי, חיוני שכל אובייקט שתבחר ישרת מטרה. במידת האפשר, בחר ריהוט שיכול לשמש למספר משימות כמוך! ארון אחסון שיכול גם להכיל את המדפסת שלך, או שולחן כתיבה עם אחסון מובנה. כדי לשמור על התחושה המינימליסטית, בחרו רק אלמנטים שאתם באמת צריכים.


גורם ה'וואו'

במשרד ביתי עם עיצוב מינימלי, לכל אלמנט יש סיכוי לבלוט. הפריט שאותו תרצו להבליט צריך לייצר נוכחות מרשימה ובוא בזמן לשרת את מטרת העבודה, ולא להסיח ממנה. כדי שלא תיווצר הסחה של אותו אובייקט תוכלו לבחור למקם אותו מאחורי אזור העבודה. השוני יכול להתבטא בגוון שונה, טקסטורה מעניינת, תבניות, צלליות וגימורים. וודא שכשהכל מתכנס, התוצאה מאוזנת ויוצרת את הגורם 'וואו' שמשמח אותך.



הגדר מצב רוח באמצעות צבע

צבע הוא כלי רב עוצמה להשגת התחושה שאתה רוצה. אם אתה רוצה להרגיש נינוח ורגוע בחלל שלך, השתמש בלבן רך, תכלת / אפור על הקירות וריהוט נייטרלי יותר, בהיר יותר. אם אתה רוצה להרגיש אנרגיה בזמן העבודה, תבחר שולחן כתיבה או שטיח צהוב כאשר הקירות ואביזרים נייטרליים. אם אתה רוצה ליצור יותר סביבה רצינית, תוכל לצבוע את אחד הקירות בצבע ירוק כהה, כחול או אפילו שחור כהה, ולשלב ריהוט כהה.

תאורה

רובנו בוהים במסך כל היום, ולכן יתכן שלא נחשוב יותר מדי על תאורת חדרים במהלך היום. עם זאת, תאורת היום הטבעי משתנה במהלך היום וחשוב שתתאים לצרכים השונים. התאורות שבדרך כלל נדרשות הן תאורת שטיפה מהתיקרה לכלל החדר ותאורה ממוקדת לאזור העבודה.

וודא שכל התאורה היא בטמפרטורת צבע זהה בטווח של 2700-3000 עבור אור המחקה אור יום, בבחירות תאורה, זכור את המראה המודרני והמינימליסטי שאתה רוצה להשיג.


הכנס פן אישי

רוב האנשים אוהבים להתאים אישית את החלל שלהם. אחד היתרונות של משרד ביתי הוא שיש לכם את האפשרות להפוך אותו לאישי ככל שתרצו. תמונות של בני משפחה, טיולים וחיות מחמד. את השילוב בעיצוב ההמינימליסטי בחר מסגרות בקו נקי וצבעים מונוכרומטים.


הפכו את המרחב שלכם לאישי כך שהוא יהפוך למקום בו אתם נהנים באמת לעבוד. תופתעו מההשפעה שיש לה על מצב הרוח והפרודוקטיביות שלכם!




bottom of page