top of page

להכניס את הגינה הביתה

איך משלבים את הירוק בעיצוב הכולל? קבלו דוגמאות ולוח השראה לדוגמא


צמח מביא אנרגיה חדשה, חמצן ובעיקר ירוק חי ודינמי ומשלים את מה שחסר בחפצים הדוממים. צמחים מסוגים שונים הם חלק בלתי נפרד מהלבשת הבית, ושילובם עם טקסטיל ואביזרים מעניינים הופך את החלל למיוחד ואישי. ביקור במשתלה וכמה כלי קיבול לצמחים הם כל מה שצריך בשביל להוסיף צבע ואנרגיה לחלל ובתקציב קטן יחסית.

אספתי תמונות Uאביזרים מעוררי השראה ומעודדי חמצן, שעל בסיסן תוכלו להוסיף נוכחות ירוקה, עם וייב של יער קטן בפינה של הסלון.















הפינה הירוקה

בוחרים עץ קטן או צמח בעל עלים גדולים שמתאים לחלל הבית, וממקמים אותו בפינה פנויה ומוארת שם ישמח וישגשג. לצד ספה, או קצת מאחוריה, בקונטרסט מושלם על רקע קיר בהיר ונקי מחפצים מיותרים. רצוי לשלב יחד עם צמחים בקנה מידה קטן יותר עם עלים בעלי טקסטורה עשירה.




הגלריה הבוטנית

ביחרו קיר חשוב בחלל בסלון או פינת האוכל.

מקמו תמונה עם צמחייה ירוקה ולצידה שלבו מדף או שניים והניחו עליו צמחים, בגודל קטן ובצבעים וטקסטורות מגוונים.











הגינה התלויה

מאחר שזו ברירה נכונה וגם טבעית עבור צמחים מסוג מסוים ניתן לתלות עציצים באופן מאונך על הקיר או מהתקרה עם ענפים ועלים נשפכים ליד חלון שם יש אור טבעי.

להביא צמחים הביתה, זה לחזק את הקשר שלנו עם תודעת הסביבה, עם אמא אדמה. אבל אם אתם רוצים להוסיף לאווירה של הבית ירוק מבלי לגדל צמחים תמיד תוכלו לשלב אביזרים שמשלבים מהירוק של הטבע. טאפט של עלים, כריות עם הדפס של צמחים, פרינטים של צמחייה ואפילו מצעים לחדר שינה עם הדפס של צמחים.




אחרי כל התמונות וההשראות האלה אני מקווה שהגעתם למסקנה שאין גבול לדרכים שאפשר לשלב עציצים בתוך הבית. תוכלו למקם את הצמחים על הרצפה, על מדף או אפילו תלויים מהתקרה. אפשר לבחור בעציץ אחד בולט, או כמה עציצים שיעניקו לבית מראה של ג'ונגל פראי.


קישור לטאפט לקיר- Shein
קישור למצעי מיטה-
BRING IT HOME-  עציצים תלויים





bottom of page